Den første spire for sesongen

Jeg startet hagesesongen onsdag 19. april i år – da sådde jeg diverse frø i blomsterkassen min som jeg har stående på verandaen.

At jeg ikke hadde noen plan er ekstremt tydelig for det er mange ulike frø og de ble sådd hulter til bulter. I ettertid var nok ikke det den beste ideen, men jeg hadde det veldig gøy mens jeg holdt på!

Siden det er en uke og en dag siden var jeg i ferd med å bli noe utålmodig – jeg tenkte at noe – ett eller annet burde dukke opp snart. På den annen side så har ikke akkurat nettene vært varmest…

Hvilket frø som har spirt og dermed har bursdag i dag er jeg dermed litt usikker på, men det kan være at det er en reddik?

Uansett, det er den første spiren for sesongen i min hage av frø jeg har sådd ute. Forresten er dette året første året på mange år at jeg ikke har forkultivert frø, så alle sesonger er ulike…

3 kommentarer
      1. “Nyfødte” spirer er bare de søteste! Satser på at det kommer mange flere de kommende dagene (og at jeg har gjettet riktig på hva som kom først).
        Har ikke du også noen frø som skal spire (eller har de spirt og jeg ikke har fått det med meg?)?🌱🌱🌱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg