Dagen forsvant litt for meg?

Dagens startet litt annerledes i dag, så da ble det ikke strikkeoppdatering i løpet av dagen. Ups?

Startet morgenen med en live-forelesning (jeg hørte på altså, jeg holdt ikke noen forelesning), så var det litt stress med å komme seg til et NAV-møte. Litt krøll med tider, oppmøte og hvem jeg egentlig skulle møte, men det ordnet seg heldigvis. Det meste gjør det på et eller annet vis en eller annen gang.

Så det møtet gikk heldigvis bra når alt kom til alt.

Etter det tuslet jeg rundt i byn og besøkte mange klesbutikker jeg ikke tror jeg har vært innom før. Det hjalp dessverre ikke, fant hverken skjørt eller skjorte som jeg ser etter. Vel, sånn er det når jeg har et bilde i hodet av hva jeg ønsker i klær, men ingen som ser ut til å selge det for øyeblikket – bedre lykke neste gang?

Heldigvis kan jeg avslutte dagen med litt strikking – får heller vise det fram i morgen i stedefor 🧶

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg