Dagen forsvant i hagearbeid

Dagens gåtur var like før lunsjtid, så jeg var ikke egentlig sent ute i dag. Når resten av dagen har gått bort til hagearbeid derimot, var det begrenset med andre ting som skjedde – helt greit egentlig. Tross alt liker jeg hagearbeid. Dagens hagearbeid var litt opprydding (borettslaget jeg bor i har container til hageavfall i påsken så den må jo benyttes!). Fikk ryddet og kostet litt i uteboden – det var det behov for!

Noe av det mest spennende var kanskje at jeg sådde blomsterfrø i blomsterbedene mine – solsikker, kornblomst, kamille og ringblomster. Hvor lang tid det vil ta før de dukker opp av jorda er jeg ikke sikker på, så nå blir det å studere blomsterbedene hver dag fremover. Lurer på når jeg må begynne sneglejakten?

Uansett, i går filmet jeg litt til YouTubekanalen min hvor jeg snakker om hagen min; hva jeg har lyst til å gjøre og hva jeg gjør. Så legger ved den videoen her. Forresten, om du har lagd te av kamilleblomst før og har noen tips…ville jeg satt stor pris på de fordi det er et av målene i år 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg