Bordet ble tommere etter et besøk

For noen dager siden la jeg ut at jeg måtte kvitte meg med noen grønne planter. Av den helt enkle grunnen at jeg ønsker muligheten til å bruke stuebordet mitt.

Det er nemlig litt fullt… Selv om jeg samler alle plantene i den ene enden, er det begrenset med plass på bordet. Heldigvis for meg er det flere som liker grønne planter.

Så i dag hadde jeg en venninne på lunsj som så fikk med seg noen planter når hun dro.

Hele tre grønnrennere og en aloe vera forsvant ut av huset mitt, i tillegg til noen bøker jeg ønsket å bli kvitt. Ikke at jeg egentlig ønsket å bli kvitt ting, men det er likevel begrenset plass så jeg kan ikke ta vare på alt – det er det rett og sett ikke plass til.

Så en hyggelig lunsj fikk en bonusavslutning.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg