Bilder: før og etter – stor forskjell!

Når det gjelder mange ting, kan det være at forskjellene totalt sett er ganske store, men de skjer så gradvis at vi ikke legger merke til det. For eksemple i julen som nettopp var, kjoler jeg hadde hatt på meg forrige jul, passer mye dårligere denne julen…

Et sted det derimot kan være mye enklere å se at små ting kan gjøre store forskjeller, er på advokadoplanten min. Om det er for lenge siden jeg har vannet den, protesterer den heftig.

Den henger så mye med bladene at det ser ut som den er i ferd med å dø. For meg er det en grei påminnelse om at jeg er nødt til å vanne plantene mine…

Bare et par timer etter å ha fått vann, er det mye mer fornøyd. Så det tar ikke så lang tid, bare litt omsorg så ordner det seg.

Før og etterbilder er kjekt å ha for å kunne sammenligne, men om jeg skal sammeligne foretrekker jeg at etter-bildene ser bedre ut. Om det er noen som helst mulighet for at etterbildene ser mindre bra ut, lar jeg bare være å sammenligne 😊

Har du tatt vare på plantene dine i dag?

Takk for at du leser!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg