Bein to er på vei [ullshorts – dag for dag]

I går morges hadde jeg kommet langt på første beinet på ullshortsen. Faktisk så langt at jeg tok det litt for gitt at jeg ville bli ferdig med det. Jeg hadde rett.

Å ha rett er ikke noe jeg alltid har, men det er like gøy hver gang det skjer.

Når jeg var ferdig med første bein, begynte jeg selvfølgelig rett på bein nummer to. Jeg tror jeg endelig har begynt å forstå hvordan jeg lettest mulig skal flytte masker fra maskewire tilbake til pinnen, så denne gangen var det ingenting som datt av (selv om det tok litt tid). Plukket opp masker langs kilen, og føler jeg har en god start på bein nummer to.

Tror faktisk jeg nå er kommet såpass langt at jeg kanskje vil klare å bli ferdig med ullshortsen i løpet av uka? Jeg mener, det er tross alt bare fredag…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg