Årets jul og gavene

Årets jul har for de fleste vært noe annerledes enn vanlig og det var det også i min familie. Min søster med familie kom ikke til våre foreldre, så julaften var det mine foreldre, min mormor og meg selv som var samlet. Tror det var første gang min mormor hadde videosamtale – på den måten fikk vi sett søsteren min med familie på julaften selv om vi ikke kunne være fysisk sammen.

Julegavene ble som vanlig delt ut på kvelden og jeg fikk mye av det jeg ønsket meg – noe som gjør at jeg føler meg veldig heldig.

Riktignok er det ikke helt tiden på året for å plukke blåbær, men da kan jeg se frem til høsten når jeg skal plukke blåbær og lage syltetøy. Sytråd er alltid kjekt – en eller annen gang måtte jeg jo slutte å raide syskrinet til mamma… Vekstlys og en plantekasse (den på bildet er en 1:4 modell) gjør at jeg ser enda mer frem til våren enn jeg allerede gjorde. Grønnsaker – here I come!

Håper du har hatt en fin jul så langt og at du tar deg tid til å nyte romjulen når du har mulighet til det.

2 kommentarer
    1. Lurt å ønske seg sånne ting som er nødvendig, selv om man må vente til sommer/høst for å bruke det. Blåbærplukkern 🙂 Høres koselig ut med liten familesammenkomst, og MED videosamtale 🙂

      1. Huset mitt er fullt nok så jeg har innsett at jeg ønsker meg nyttige ting jeg kan bruke – så de ikke bare tar opp plass 😊 Jul er familietid for meg, så det er kjekt at det finnes muligheter når ikke verden er som en ønsker seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg