Alle mot alle

Spørreprogrammer i alle former er noe jeg syns var kjempegøy når jeg var liten. Nå har jeg lite forhold til det.

At jeg ikke har TV gjør kanskje sitt også vil jeg tro…

Nå som jeg for tiden ikke har egen bolig, men bor på pikerommet hos mine foreldre (mens jeg leter desperat etter bolig å kjøpe), har tv-programmer igjen kommet inn i livet mitt. Jeg følger ikke så mye med på det akkurat, men siden jeg sitter i stua får jeg med meg noen ting når tv-en står på.

Enkelte tv-programmer virker intressante, mens andre skjønner jeg ikke helt poenget med. Uansett, så spiller det liten rolle for min del. TV er lissom en greie jeg ikke lenger har noe forhold til; å se på YouTube derimot – det har jeg gjort mye av. Der har jeg en del kanaler jeg følger og ser mange av videoene til, men også dette har endret seg de siste ukene fordi bosituasjonen har endret seg.

Mye endring på en gang her, med studier som også tar litt tid. Dessverre går dette utover bloggen – noe jeg ikke helt tror jeg forutså. Håndarbeidet derimot, det går sin gang, så det kommer nok snart en liten oppdatering. Jeg er tross alt ferdig med flere ting!

5 kommentarer
    1. Det høres ut som du er inne i en prosess, som sikkert har pågått lenge, og at du trenger å prioritere det som er riktig for deg. Lykke til med boligjakten! 🥰

      1. Ja, enkelte prosesser tar mer tid og energi enn en noen ganger innser… Takk – satsser på at lykkeønskningen fra deg hjelper på boligjakten 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg