Alle mine frø: grønnsaker og blomster [video]

Om du har vært innom bloggen før så har du kanskje fått det med deg: jeg liker at ting vokser og gror. Dette gjør at enkelte deler av huset mitt er grønt av planter, men også at jeg (tydeligvis) har en del frø.

Har jeg kjøpt mer frø i år? Selvfølgelig! Har jeg plass til å så alt så det kan vokse og gro? Absolutt ikke. Bryr det meg? Litt, for jeg skulle ønske jeg hadde plass til alt. Likevel, jeg er glad for at jeg har muligheten til å gjøre noe.

En YouTuber jeg følger sier ofte “turn your waitingroom into a classroom”, og jeg tror ikke det kan sies for ofte.

Så om du er nysgjerrig på hvilke frø jeg har, ta en titt på videoen jeg har lagt ut på YouTubekanalen min. Om du vil følge veien videre der, er det bare å abonnere på kanalen 😊

Takk for at du leser – og ser på videoen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg