Det jeg ikke skulle

Jeg har tanker om jeg hva jeg skal og hva jeg ikke skal mange ganger. Lenge har jeg tenkt at jeg burde bruke opp noe av garnet jeg har før jeg kjøper nytt. Det er vel og bra, men jeg hadde litt god tid før bussen gikk i dag. Dermed endte jeg opp i en garnbutikk. Når garnbutikken har salg ble det vanskelig å være så bestemt. Dessuten, jeg har lenge hatt lyst til å lære å strikke noe annet enn sokker. Det trengs fordi jeg nå har flere par som er ferdige; og siden jeg ikke hadde noe annet begynte jeg på nok et nytt par i går.

Disse tre garnnøstene ble dermed kjøpt på salg i dag. De sa det var nok med tre nøster når jeg ville prøve å strikke votter av dem. Jeg er spent på om jeg kommer til å klare det på første forsøk, eller om jeg kommer til å måtte rekke opp flere ganger.

Heldigvis har jeg en kollega på jobben som har sagt at hun kan det, og har sagt seg villig til å hjelpe meg om jeg skulle trenge det. Det er godt å ha sånne kollegaer. Elsket dessuten rødfargen på dette garnet.

Først vil jeg uansett strikke ferdig sokkene, så disse fremtidige vottene blir uansett ikke for denne vinteren. Kanskje de blir ferdige så jeg kan bruke dem til neste vinter?
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg