Livet, været og sånt

Nå er bildekket fikset 🙂 I går stod jeg og ventet på bussen mens det blåste og regnet, jeg ble kald og våt siden jeg ikke hadde med regnjakke til jobb. Tenkte ikke over at det kom til å bli dårlig vær fordi jeg på formiddagen hadde klipt grasset. (På den store flaten, kantene og busker må taes en annen gang).


Det var sol og fint vær, men grasset var litt fuktig, så klippingen ble ikke akkurat perfekt. Likevel, endelig ble det gjort 🙂

For å bevise at høsten lar vente på seg; jeg har noen nydelige roser ved husveggen som jeg aldri gjør noe med (og de trives uansett 🙂 )

Jeg skulle gjerne hatt mer tid i hagen, men om dagen går det stort sett bare i studier (og jobb selvfølgelig). De siste par dagene føles det som det jeg har gjort stort sett har vært jobb og frustrasjon med bilen. Sånn er livet noen ganger.

Har vurdert å skaffe meg busskort, det kan jeg få billigere nå da jeg er student. Det er en tanke jeg ikke har tenkt før, men det kan spare meg penger. Tror nok ikke det kommer til å spare tid, men kanskje jeg kan bruke de fem til ti minuttene på bussen til å lese en side eller to i en bok hver dag så jeg kanskje får lest litt romaner igjen 🙂

#hage #bil #studier #jobb #livet #bøker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg