Hva har jeg gjort?

For en uke siden stilte jeg et spørsmål: hvordan bruker jeg tiden min? (les om det her)

Hele forrige uke registrerte jeg hva jeg gjorde til enhver tid. Den uka var en utrolig bra studieuke for meg, så det ble kanskje ikke den mest riktige uka sånn sett. Uansett burde nok en sånn undersøkelse gå over lenger tid enn en uke for å få brukbare tall…

Jeg hadde med meg papirene overalt og fyllte dem ut. Etter å ha regnet sammen, var det mange ting jeg var fornøyd med, men også ting jeg ser at jeg kan jobbe litt med. Jeg vil prøve å slutte å bruke snooze-knappen på vekkerklokka så mye… Totalt sett brukte jeg hele 6 timer (!) på å snooze… Om jeg istedenfor legger meg noe tidligere, har jeg kanskje ikke så stort “behov” for det?

Jeg brukte ikke så mye tid på internett som jeg trodde, men jeg jobbet som sagt mye med studiene denne uka. Arbeidsuker hvor jeg jobber lørdag er alltid litt lenger enn andre arbeidsuker, så det varierer mellom ukene. Jeg har lyst til å bruke noe mer tid på bloggen og på fysisk aktivitet (som jeg bare brukte 1 time på denne uka…). Utfordringen blir jo å finne mer tid. Jeg har totalt 2 timer jeg har satt spørsmålstegn på; jeg aner ikke hva de timene gikk til.

Alt i alt var jeg mye bedre med tiden min enn jeg trodde – så det var en hyggelig overraskelse 🙂

Hva tror du at du bruker mye av tiden din på?

#tidsbruk #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg