Venter på en god klem

Nå i disse Covid-19-tider er det mindre klemming og kosing. Greit nok, men noen ganger trenger vi alle en klem.

Jeg ikke vil risikere å gjøre noe feil fordi jeg vil ikke risikere å være uheldig nok til å smitte andre. Dessuten skjer det jo at reglene endrer seg litt, så det er fort gjort å bomme. Så vidt jeg har forstått kan de som bor sammen med familie eller andre få klemme på den eller de en bor sammen med. En kan også ha en klemmevenn eller to.

De fleste vil jeg tro at har familie eller venner eller andre i nærhet som er i risikogruppen, men terskelen for hvordan vi håndterer dette er nok ulik.

Både mine foreldre og min mormor er i risikogruppen, så den siste tiden har jeg holdt meg unna folk. Jeg har ikke hatt fysisk kontakt med noen på noen uker så jeg skal være helt sikker når det kommer til jul. Da skal jeg få klemme på mine foreldre uten å være spesielt bekymret.

I dagens samfunn merker jeg at de fleste av oss er ikke vant til å vente på omtrent noen ting lenger, så kanskje klemmen jeg skal få i julen blir ekstra god fordi jeg har ventet på den?

Har du ventet på en klem?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg