Veldedighet + strikking = godfølelsen

Min mor er i en strikkegruppe og noe av det de gjør er å strikke babytepper til sykehuset. Jeg hadde aldri strikket babyteppe før – og det var så vanskelig å velge hva jeg skulle strikke av eget garn – så jeg sa jeg kunne strikke et teppe jeg også. Hvorfor ikke lissom? Jeg liker å strikke – og jeg kunne bidra med noe positivt samtidig.

Så jeg fikk garn og har brukt tid på å strikke. Det ble større og tyngre enn jeg forventet at det ville bli, men jeg fulgte målene jeg hadde fått oppgitt så godt jeg kunne. Målene skulle være 75 x 90 cm – og det jeg har lagd ble omtrent så stort.

Garnet er mykt og godt så jeg håper den som ender opp med teppet blir fornøyd!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg