Vel overstått jul – nå er det romjul

Juledagene var jeg hos foreldrene mine – føler meg alltid litt bortskjemt når jeg er der. Senga er oppredd når jeg kommer, god mat blir servert, det er gode samtaler og jeg lever et slaraffenliv når jeg er der. Joda, jeg hjelper til med serveringen av mat og rydding når det er måltider, men jeg vasker ikke huset for å si det sånn.

Nå er romjulen kommet og jeg er tilbake i mitt eget hus. Julegavene må ryddes bort til der de skal være, men ellers er det lite jeg må gjøre i romjulen. Jeg skal nyte fritiden; gå tur, spise god mat og legge litt puslespill. Nyttårsforsetter lager jeg ikke, men jeg liker å videreutvikle målene jeg har. Ta en liten sjekk på hvordan dette året har vært; hva jeg har gjort og hva jeg ikke har gjort – og ikke minst hva jeg ønsker å fortsette med eller endre til neste år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg