Vel, det var ikke best gjennomført…

fredagen som var lagde jeg meg en liste over ting jeg ønsket i få gjort i løpet av helgen, så jeg tenkte det var greit å se hva som faktisk skjedde… Fikk jeg gjennomført hele listen?

Vel, ikke helt? Jeg mener, jeg gjorde faktisk mesteparten, men ikke den ene tingen som på mange måter var viktigst… Yikes?

Jeg så etter hus og har et par i kikkerten, men jeg vil lese tilstandsrapporten før jeg gjør meg opp noen veldig definitiv mening…

Det ble litt vasking, mye strikking, utetid i sola (med lesing i går! – men ikke ute i dag fordi det var så vått med alt regnet…), jeg la ut noen bloggposter og filmet, redigerte og la ut video på YouTubekanalen min. Siden finværet var i går også fikk jeg også suset meg til å åpne utekranen så jeg fikk vannet frøene jeg sådde her om dagen. I dag derimot – ingen grunn til at jeg skulle vanne – moder jord fikset det supert selv!

Alt dette høres vel og bra ut, men så var det det å få byttet forsikringer da…. Jeg har et tilbud jeg egentlig bare må takke ja til, men så må jeg styre med å si opp de forsikringene jeg har – og det er vel der det har buttet litt. Jeg vil ikke ha overlapp – da må jeg jo betale dobbelt. Så her er jeg nødt til å ta meg selv i nakken, men det er så vanskelig (tips mottas med takk!!).

Nå nærmer det seg leggetid med stormskritt for min del.

På tide å lade opp til en ny uke – først litt søvn, og så kanskje jeg får ordnet med forsikringene til uka? (og handlet en melkekartong på butikken som ikke pipler?)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg