Vårens fineste eventyr har startet

I går var en nydelig dag hvor jeg bor så jeg ville ikke vente lenger; jeg startet vårens vakreste eventyr: frøstart!

Ble det perfekt? Absolutt ikke, men “man tager hva man haver” og jeg har mye forskjellige ting. Et brett av tykk plastikk jeg har for egentlig å bruke til å plante om i ble et fint brett under de litt for store grønne pottene jeg satte frøene i. Det er viktig å passe på at småfrøene ikke tørker ut.

For å vite hva jeg sådde hvor (jeg har begrenset med plass ute hvor jeg skal ha det så det ble ikke så mye av hver ting), brukte jeg ispinner.

Istedefor å skrive på ispinnene hva hver potte inneholdt, skrev jeg tall – mindre å skrive og kan gjenbrukes til de går i oppløsning. Arket som kobler sammen type frø og nummer på ispinnene har jeg hengt opp på kjøleskapet – lett tilgjengelig.

Flaks egentlig at jeg hadde en del ispinner. Tok var på de i fjor tror jeg fordi jeg hadde en tanke om at sikkert kunne brukes til noe lurt – og jeg hadde rett.

Har du startet vårens eventyr og hva har du i så fall startet?

Takk for at du leser.

2 kommentarer
    1. Åh så koselig 🙂 Nå fikk jeg lyst å starte og. Her har jeg startet med terasse rydding og den tiden her er en glede 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg