Rosa grisetøfler anyone?

Jeg driver med prosjekt rydde og kvitte meg med ting om dagen – har for så vidt gjort det i et par år nå, men ting tar tid. Noe av grunnen til at det tar så lang tid er fordi jeg tar så lite av gangen. Denne gangen var det sko som stod på agendaen. Gå gjennom alle parene med sko jeg har og se om jeg kan kvitte meg med noe – trenger jeg virkelig så mange par sko? (antallet vet jeg ikke – glemte å telle)

Et par utbrukte joggesko jeg har brukt til å jobbe i hagen, men nå bruker jeg et par joggesko som bare er delvis utbrukte når jeg jobber i hagen. Det var de jeg lette etter for å kvitte meg med – de husket jeg. Det jeg ikke husket var de rosa grisetøflene – som jeg aldri har brukt…Hvor selger/gir en fra seg sånt? Noen som vet? Ganske sikker på at jeg har prøvd dem på – en gang – for mange år siden… (Jeg holder til i Sandefjord om noen ønsker seg rosa grisetøfler i størrelse omtrent 39)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg