Tidlig klar til skolestart?

August er skolestartmåneden. Ny klær, nye sko, kanskje ny sekk?, nye skrivesaker, nye notatbøker, nye fag og sikker flere nye ting jeg ikke kommer på akkurat nå.

Skolestarten er en spennende tid for både voksne og barn – på ulike vis vil jeg tro. Jeg har vært student i flere omganger. I løpet av både studietid og ellers i livet har jeg vært flittig bruker av ringpermer – både til skoleting og andre ting. Noe som har vært supert.

Etter mye rydding og kasting er nå ringpermene litt mindre supre – ikke fordi de ikke er brukbare (for det er de! – og jeg har lagt de ut til salgs på Facebook Marketplace), men fordi jeg hadde så utrolig mange av de. Å rydde og komprimere og bare ta vare på mer nødvendige ting er noe jeg har jobbet mye med den siste måneden, så nå har jeg et vell av tomme ringpermer…. Kan jeg ta vare på de så jeg kanskje kan bruke de en gang i fremtiden? Ja – og det har jeg gjort med flere tomme, men likevel er det mange igjen – og jeg kan ikke ta vare på alt.

Uansett så er det helt sikkert at antall ringpermer jeg har er noe jeg håper andre kan bruke til en tidlig skolestart?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg