Tidlig bursdagsgave đŸ€©

I mange Är nÄ har jeg brukt en liten bolle jeg arvet fra min farmor til Ä ha smÄsaker i nÄr det kommer til hÄndarbeid. Den har vÊrt for liten en stund nÄ, eller, egentlig i flere Är
 sÄ jeg har vurdert Ä finne en erstatter.

Jeg kommer aldri til Ä kvitte meg med den lille bollen, men den fÄr nok en endret bruk.

For i gÄr fikk jeg Ärets bursdagsgave litt tidlig (har bursdag i pÄsken). En stÞrre bolle til strikketingene, sÄ nÄ fÄr jeg godt plass til alt i en bolle. SÄ praktisk nÄr jeg tar den med fra rommet til stua og tilbake igjen. Mesteparten av tingene ble flyttet over til ny bolle, men noe er igjen i gammel bolle fordi det ikke brukes sÄ mye.

Den nye bollen har min far lagd, og jeg er allerede veldig fornĂžyd med den đŸ„°

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg