Tannlege – skrekk… (og klikk)

Reklame | Jotex

Jeg var hos tannlegen i dag. Blir alltid litt nervøs, men det var null hull!

Når jeg var liten var det aldri noe problem å gå til tannlegen. Min første gang alene til tannlegen når jeg gikk på ungdomsskolen derimot, var en opplevelse. Ikke akkurat den beste hendelsen, så den gav meg tannlegeskrekk.

Heldigvis har jeg funnet en god tannlege som er flink til å ta hensyn, noe som har gjort min tannlegeskrekk mindre de siste årene! Tannlegen fant jeg ved å google noe sånt som “tannlege + byen jeg bor i + tannlegeskrekk”. Jeg tror i alle fall det var det jeg gjorde… Den tannlegen har jeg hatt siden, så i over fem år nå tror jeg.

Så om du har tannlegeskrekk vil jeg sterkt anbefale deg å lete etter en som har kunnskap om tannlegeskrekk og tar litt ekstra godt vare på deg – det hjalp i alle fall meg 😊

ASTRA//ESTELLA julestjerne Ø 60 cm White mdf / metall//ANDROMEDA//Goldie//ISADORA julestjerne Ø 60 cm Gul//ANDROMEDA

3 kommentarer
    1. Jeg har hatt samme tannlege siden jeg flyttet til dit jeg bor nå, ca fire-fem år. Min tannlege er også veldig flink. Jeg har ikke tannlegeskrekk, men alltid litt spent på om det skal være noe galt. Jeg er 31 år og har aldri hatt hull. Så jeg er litt bortskjemt på den måten. Hehe 😊

    2. Jeg føler meg veldig heldig som har sluppet det hittil, men det kommer jo en dag for meg også at det vil skje. Har tenkt på det spesielt nå når jeg blir eldre. Da jeg var yngre og gikk på skolen tenkte jeg ikke så mye på det, selv om mange får jo hull da de er yngre også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg