Tanketomt eller nødvendig?

Noen dager føles mer tanketomme enn andre, men noen ganger er det nødvendig å ta en pause. Kanskje rart å føle for en pause når jeg har hatt lang ferie, men selv om jeg har hatt ferie fra jobb betyr ikke det at hjernen har tatt ferie. Nei, i hjernen jobbes det hele tiden – mer eller mindre. I dag har jeg dermed latt den få en pause på en av de få måtene jeg vet om – se på en serie og strikke.

Serien jeg så på var Charmed – den originale varianten (jeg har den på DVD). Det er noe med å se på noe du har sett på mange ganger før så du kjenner historien og dermed ikke behøver å få med hvert eneste sekund – du vet jo hva som skjer. For meg blir det en annen måte å følge med på – hvertfall samtidig som jeg strikker. Om det er nødvendig med en sånn type pause noen ganger – vel, det vil jeg tro kommer ann på personen – ingen er helt like så vi har alle ulike behov.

2 kommentarer
    1. Har sett den jeg, og likte den, men se på mange ganger.. nei, synes det er moro med noe nytt, selv om jeg har lyst å se Sons of Anarchy igjen snart 😜

      1. Det blir automatisk litt mer tanketomt når en har sett noe mange ganger… Liker også å se nye ting, men for øyeblikket har jeg ingen strømmetjenester så da går det i ting jeg har og det som er på youtube. Sons of Anarchy – jeg startet å se på den – hva som skjedde? Jeg antar jeg ble distrahert av noe annet og glemte det helt bort (dessuten ligger den vel på Netlix eller noe som jeg for tiden ikke har…).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg