Stoler du på politikere?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Stoler du på politikerene vi har i Norge?

Jeg tror at de fleste politikere starter med et idealistisk utgangspunkt og gode intensjoner. Dessverre er det et uttrykk som sier “The road to hell is paved with good intentions” – og jeg tror det i mange tilfeller stemmer. Så jeg tror på at mange politikere ønsker å gjøre en forskjell, at de jobber for vårt felles beste og vil alle vel, men dessverre er det en del dårlige egg i kurven som stinker litt i overkant mye. Mange av dem har sprukket som et troll i sola i løpet av de siste årene, så jeg blir ikke akkurat positivt innstilt til politikere når sånt skjer. Heldigvis er det noen gode egg i kurven også – tror jeg i alle fall…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg