Starte opp YouTubekanalen igjen?

I ett par år la jeg ut videoer på YouTube hvor jeg snakket om bøker jeg hadde lest, bøker jeg skulle lese og bøker jeg ønsket å lese (eller ikke).

Utfordringen med å ha en sånn type YouTubekanal hvor bøker er eneste tema, er at for å ha noe å snakke om må en lese en del. Den siste tiden har jeg nesten ikke lest bøker og jeg følte dermed at jeg ikke hadde noe å snakke om.

Jeg var heller ikke akkurat verdensmester på hverken filming eller redigering, men heldigvis er jeg ikke perfeksjonist. Målet var uansett ikke at det skulle være perfekt.

Tross alt er det ingen som er best på alt, heller ikke skikkelig god på alt, og det spiller ingen rolle når målet er å ha det gøy. Er noen ting mer gøy hvis en er god på det? Joda, men øvelse gjør mester – kanskje – etterhvert – muligens?

Poenget er at jeg har lyst til å starte å lage videoer igjen, men siden jeg syns jeg leser for lite (i september leste jeg ikke en eneste bok) vet jeg ikke helt hva slags videoer jeg vil lage.

Selv om jeg følger flere ulike YouTubere, ble jeg sittende å fundere på hva andre ser på på YouTube. For de fleste jeg følger på plattformen er amerikanske, men jeg tenker at jeg vil holde meg til å snakke på norsk – det er så mye lettere!

Hva ser du på YouTube? Hva har du lyst til å se på YouTube? Hvilken stil foretrekker du? Hvilke temaer syns du er interessante? Jeg har så mange spørsmål, så kanskje noen har lyst til å svare?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg