Stadig mer til salgs (i alle fall snart)

Om du er ny her: velkommen!

Om du har vært her før: velkommen tilbake!

Garn, håndarbeid, strikking, hekling – alt gøy – og det kan også være praktisk. For eksempel når jeg strikker pulsvarmere.

Eller, pulsvarmere jeg bruker selv har jeg mer enn nok av. Så pulsvarmere jeg strikker nå har jeg et håp om å få solgt. Riktignok må jeg feste tråder først – ville jo ikke solgt noe som ikke var helt ferdig og god nok kvalitet.

Noen mønster liker jeg bedre enn andre, og det jeg holder på med nå har jeg først strikket i en gammelrosa farge – og nå er det lyseblå som er på gang.

Garnet er silkemykt – med tanke på at det har 30% silke i seg er kanskje ikke det det rareste. Det har også 70% alpaca, så jeg vil tro de er varme nok.

Om jeg klarer å finne esken med ferdiglagd håndarbeid jeg har jobbet med i løpet av det siste året, håper jeg å kunne samle mange ting for å kunne legge det ut for salg (det kommer til å bli en kjempelang bloggpost for å si det sånn…).

Uansett, disse pulsvarmerne er snart klare for salg 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg