Stadig fler nyheter før jul!

Dagens nyhet festet jeg trådene på i dag morges.

Overskyet, rett over null på minussiden, og en del snø på bakken – det ser ut som et snødekt vintereventyr ute.

Med litt kulde – og mer som kommer – kan det være greit å være sikker på å ha nok varme klær. Spesielt fingre og tær er viktig å holde varme. For å gjøre det kan pulsvarmere og leggvarmere være gode hjelpere. Sånn er det i alle fall for min del – og jeg tror ikke jeg er spesiell nok til at jeg er den eneste det virker for.

Så nå har jeg strikket ferdig et par med leggvarmere i mykt ullgarn. Lengden er 31,5 cm og siden jeg har strikket de med vrangbord er de gode og tøyelige. Prisen har jeg satt til kr 200,- om noen fikk lyst til å kjøpe 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg