Spar penger på matinnkjøp

Joda, vi begynner å være godt inn i et nytt år, men jeg syns det er gøy med tall. Derfor har jeg sett litt på tallene for hva jeg sparte på matinnkjøp i løpet av 2019.

Æ-appen til Rema1000 og Trumf-bonus jeg blant annet får på Meny gjorde at jeg klarte å spare litt. Dette i tillegg til å se ann salg på ulike matvarer og kjøpe inn salgsvarer av ulike varianter. Nedprisede varer som ikke registreres som avslag i appene har jeg ikke regnet med fordi jeg ikke tenkte over det. Likevel, det har nok også bidratt selv om det ikke er med i summen her.

Dessuten har jeg grodd egen paprika i sommerhalvåret og selv om det ikke var nok til å dekke behovet gjorde det at jeg kunne kjøpe noe mindre.

Så, med disse små triksene sparte jeg kr 929,08. Det høres kanskje ikke så mye ut, men ved å følge med på salgsvarer har jeg totalt sett spart mer (det bare kommer ikke frem så tydelig).

Har du noen tanke om hvor mye penger du har spart i matbutikken i løpet av 2019?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg