Sommerjobb når det regner

Sommer er sol, varme og utetid. Noen ganger i alle fall. I dag regner det så det frister ikke like mye å være ute. Dermed blir det innejobbing. Noen ting blir tross alt utsatt når det er for varmt til å holde seg inne. Så når det regner om sommeren, blir det ofte vasking inne. Det skal jo gjøres det også, og regnværsdager er perfekt fordi det ikke frister å gå ut uansett (syns jeg i alle fall).

Vaske kjøkkenskaper for eksempel. Kan innrømme at jeg ikke gjør det hver uke for å si det sånn, så det var på tide.

Nå venter jeg bare på at siste rest skal tørke helt før jeg stabler ting inn igjen i skapene. Når jeg har gjort det kan jeg gjøre favorittdelen av vasking av kjøkkenskaper – kunne si meg ferdig!

Håper det etterhvert blir opphold i regnet sånn at jeg i det minste kan gå en liten tur i dag, men frem til det er det sikkert noe mer jeg kan rydde eller vaske…

Hva pleier du å gjøre inne når det regner ute?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg