Sneglehelvete dreper hagen min :(

For en liten tid tilbake nevnte jeg at krigen mot sneglene har startet – bare i dag tok jeg livet av 57 stykker! De er alt for altetende og har allerede fullstendig spist opp en av mine nye petuniaer – til punktet det ikke er mulig å se at det har vært noe der engang… De spiser på kamillen, på kornblomstene, på hostaen, på ringblomstene og alt annet også virker det som. At de forstyrrer blomsterbedene mine på en så brutal måte kunne de tydeligvis ikke brydd seg mindre om. Så jeg føler at min reaksjon er veldig rimelig – de dreper mine planter – jeg dreper dem.

Heldigvis for meg er det også mye i hagen min som går bra. Det vokser og gror og jeg har lagd en liten video hvor jeg viser frem både snegler og hyggelig ting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg