Snakk om å være effektiv!

Planter og puslespill er ikke det eneste jeg er opphengt i nå om dagen, strikkingen er en del av topp tre virker det som. Tross alt er det bare en uke siden jeg ble ferdig med første armen til den første genseren jeg noen gang strikker. Misforstå meg rett, jeg er ikke ferdig med den andre armen ennå, men det nærmer seg veldig fort! Det er en stor glede at jeg koser meg med strikkingen – at det går fort er heller ikke å forakte. Sånn er det jo noen ganger når en enten får blod på tann eller bare skjønner hva en skal gjøre. Når det skjer er det enkelt å være effektiv.

Litt mer strikking nå så bli den andre armen ferdig. Etter det er det selvfølgelig for- og bakstykket som står for tur, men jeg satser på at det også vil gå greit. Det ser i alle fall lovende ut fremdeles 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg