Skulle ønske det var enklere…

Jeg er helt sikker på at jeg er avhengig – jeg har vært det i årevis. Avhengig av leppomade eller lypsyl som mange også kaller det.

Hvilket merke jeg bruker varierer. Rett og slett fordi jeg blir så vant til en ting at jeg ønsker variasjon. For øyeblikket går det i en som påstår den er “beeswax lip balm“, men når jeg leste ingrendienslisten så jeg ikke noe til bi-voksen. Den påstår også at den har vitamin E og peppermynte; jeg husker ikke om det stod vitamin E på ingredienslisten, men peppermynte så jeg ikke etter for den kjenner jeg.

Fordelen med mange slike leppomader er at det er en dings en dytter oppover etterhvert som en bruker den – supert.

Ulempen kommer på slutten. Jeg har tross alt betalt for alt innholdet og det er ganske mye som er igjen på slutten. Dagens løsning var dermed å finne en tannpirker og bruke enden på den til å få ut det som er igjen – skulle ønske den biten var enklere. Eller, det blir feil å kalle det dagens løsning – jeg har brukt den løsningen i flere dager fordi det er såpass mye igjen i bunnen.

Tross alt må jeg spinke og spare så mye jeg bare kan om dagen. Målet er å få kjøpt meg hus så jeg kan flytte ut fra det ene rommet hos foreldrene jeg for øyeblikket bor på – spesielt siden jeg har fått “flyttefrist” om omtrent en måned – og jeg ikke får finansieringsbevis/lån hos banken…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg