Skulle de ikke være like?

Jeg liker variasjon, men når målet var likhet er jeg ikke så fornøyd med forskjeller.

Et par pulsvarmere. Nydelig blåfarge. Perlestrikk. Garnet er Baby Silk fra Du Store Alpakka og er 80% babyalpakka og 20% silke, så det er mykt og varmt.

Ofte måler jeg det jeg strikker mot hverandre og det blir ofte små forskjeller. Denne gangen målte jeg mange ganger med målebånd for å få det så likt så mulig. Likevel er de ulike? En liten størrelsesforskjell på et par runder tror jeg. Hva er trikset? Hvorfor får jeg det ikke helt til? De skulle jo være like og jeg gjorde virkelig så godt jeg kunne. Er ikke alltid enkelt det her gitt. Uansett så er de (etter min mening) innmari fine!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg