Skikkelig storshopping… 🤣

I går var jeg på shopping. Det er ikke noe som skjer ofte, men jeg hadde et ønske for hva jeg ville ha. Eller, et mål for ting jeg har behov for er vel mer riktig å si. Utfordringen var å finne det jeg ønsket – for det er ikke alltid like enkelt.

Planen var klar: tre t-skjorter, en shorts, en (eller to) skjorter, et skjørt og et par sandaler. Så en venninne av meg og jeg tusler rundt i timesvis i butikker for å oppfylle ønskene mine. Hun endte med å handle litt. Jeg derimot, slet med å finne det jeg hadde behov for.

Artig var det likevel. Dagens mote er tydeligvis mye av det jeg brukte for tjue år siden… Problemet er at jeg ikke bruker samme type klær og hadde sterke meninger om hva jeg ønsket meg – men det var det tydelig mindre av…

Jeg endte opp med en shorts fra New Yorker,

en helt enkel t-skjorte fra Kappahl,

og en neglfil i glass fra Normal.

Så resultatet av “storshoppingen” jeg håpet på var ikke akkurat mye, men jeg fant i alle fall noe…

2 kommentarer
    1. Ha-ha, ja det var storshoppingen sin liksom 😀 Jeg har ikke problemer med å shoppe. Men går mye på bruktbutikker nå. Finner mest morsomme ting, som jeg har lyst på der nå. Litt annerledes ting. Synes det er mye samme, samme, samme i kjedebutikkene. Deilig med shorts og sånt når varmen kommer igjen 🙂

      1. Kan innrømme at jeg er sjelden innom bruktbutikker, men jeg er sjelden innom andre butikker også – så det jevner seg ut 🤪 Kjedebutikkene er veldig like hverandre; så stilen er lik over mesteparten av linja.
        Ja, gleder meg til sommeren kommer tilbake så jeg kan bruke min nye shorts (som hadde utrolig mykt stoff!) 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg