Siste innspurt før en stor endring

I dag er siste dagen i april. Den siste dagen hvor jeg jobber med slankeprosjekt av ullgarnet mitt. Så det er siste innspurten og jeg har mye å gjøre ferdig.

Sånn sett er det flaks at det er søndag og ingen planer (bortsett fra litt hagearbeid – stille variant).

Først en liten oppdatering på hvor mye jeg gjorde i går: jeg strikket opp 19 gram på et par blå pulsvarmere.

Det jeg må gjøre ferdig i dag blir dermed å feste tråder på tre ting jeg har strikket ferdig, strikke ferdig og feste tråder på de blå pulsvarmerne og strikke ferdig og feste tråder på det hvite pannebåndet (ja, det skal bli ferdig i dag – det er tross alt ullgarn).

Nå som våren er kommet blir det et skifte når det gjelder garn og slankeprosjekt – jeg begynner nemlig å bli temmelig lei å stirre på ullgarnet – det har jeg gjort siden nyttår…

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg