Regn ute, kjøkkenhage inne [video]

Planen var egentlig å filme til YouTubekanalen min i går, men jeg fikk aldri suset meg til det. I dag regner det… Dermed ble det “bare” filming inne fordi kameraet ikke er vanntett…

Så om du vil vite hvordan det går med starten av kjøkkenhagen min (og hvilke blomster som er på vei) er det bare å se på videoen. Den er kort, så det tar ikke så lang tid 😊 Om du også abonnerer på kanalen min syns jeg det ville vært veldig hyggelig.

Takk for at du leser – og ser på!

2 kommentarer
      1. Ja, været rundt om i Norge er ikke ensformig i alle fall… Her er det lenge siden det har snødd så jeg venter på enda varmere vær så jeg kan flytte tomatplantene ut… 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg