Prosjekt småbruk: små steg

Prosjekt småbruk går utrolig sakte, men så lenge det er bevegelse fremover skal jeg si meg fornøyd.

Nyeste utvikling er at jeg vil ha et møte med banken – kan ikke by på hus/kjøpe før jeg vet hvor mye jeg har å rutte med… Tross alt har jeg ikke nok penger på bok til å kjøpe uten å låne. Tror de fleste gjør det; låner når de skal kjøpe seg bolig så der er jeg lik de fleste.

Når møtet vil skje vet jeg ikke enda, men det står at de tar kontakt innen kort tid så kanskje i morgen (sendte det tross alt etter vanlig arbeidstid i dag)? Uansett, jeg venter i spenning – hvor mye vil de syns det er greit at jeg låner? Viktigere enn det er riktignok: hvor mye er jeg villig til å gi for et sted? Hva er min grense for hvor mye lån jeg er villig til å ha?

Dette er tross alt store bestemmelser og store spørsmål. Når jeg kjøpte nåværende hus for mange år siden var spørsmålet mest hvor mye jeg kunne låne og så låne mest mulig, heldigvis har jeg lært en del.

Takk for at du leser!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg