Prosjekt småbruk: Innkjøp og kunnskap

Reklame | Outnorth

Å komme til punktet hvor jeg faktisk kan kjøpe et småbruk og så gjøre det til mitt eget, kommer nok til å ta noe tid. Mens jeg venter på det, kan jeg samle så mye kunnskap jeg bare kan (og teste ut det jeg har muligheten til) så jeg er best mulig forberedt når drømmen endelig kan gjennomføres.

En YouTuber som inspirerer meg er Jess fra Roots and Refuge farm (link). Et av hennes motto er “Turn your waitingroom into a classroom”, så enn så lenge har jeg konsumert masse YouTubevideoer både fra hennes kanal og andre kanaler.

Et annet sted jeg ofte har vendt meg for å få kunnskap er bøker. Siden jeg er bombesikker på at jeg skal ha høner etterhvert, så kjøpte jeg like godt en bok om det å ha høns. For øyeblikket leser jeg en annen hagebok om å dyrke grønnsaker, men dette blir neste boken jeg vil fordype meg i.

Selv om jeg ikke forventer å forstå og huske alt, så er det aldri dumt å skaffe seg kunnskap så en er best mulig forberedt – så lenge du etterhvert starter. Det er tross alt en greie – du kan aldri vite absolutt alt før du starter, for mest sannsynlig vil du aldri komme til å starte.

Uansett, jeg tenker at det viktigste er å gi seg selv en best mulig forutsetning, så bestemme seg for å starte og så ta det viktigste steget av dem alle: START!

Har du noe du forbereder deg til, men likevel hele tiden utsetter å starte med?

Under her har jeg lagt et par klikkbare reklamelinker fordi alle monner drar på vei til et stort mål

hverdagshansker//Primus Tupike Stove Piezo Kit//Jacket Dame langermede

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg