Problemer i kjøkkenhagen

Å ha en kjøkkenhage er ikke alltid enkelt – spesielt ikke når det er så mye jeg ikke vet.

Jeg tror den ene tomaten har fått griffelråte, men er ikke sikker på om det er det som er problemet. Bønnene sliter; de blir spist av noe (ikke meg foreløpig) og de blir stadig mer gule og sykelige. Margertene har det heller ikke så godt, men jeg har spist en del av ertene selv og det har smakt veldig godt.

Det er mye å lære når en har kjøkkenhage, men heldigvis liker jeg både hage og det å lære så det går greit. Dessuten, alt som har gått feil i år har jeg lært mye av så satser på å gjøre det bedre neste år.

Takk for at du er innom – både blogg og YouTube (husk å abonner på kanalen – det er gratis)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg