Pakking pågår… (dette vil ta tid!)

Siden jeg nå har solgt huset mitt og har en dato for når jeg må være ute, har jeg startet å pakke. Pakkingen vil ta tid…

Jeg tenkte jo at siden overtakelse skal være 1. september at jeg hadde frem til 31. august med pakking. Så slo det meg: huset må jo selvfølgelig vaskes også og det tar jo også litt tid…

Dermed har jeg ikke frem til siste dagen i august på meg til å pakke alt sammen, jeg har kortere tid.

At jeg dessuten har mange ting og allerede har funnet ting jeg kan kaste er både positivt og negativt. Å bare kvitte meg med ting er en ting, men å la ting jeg kanskje kan komme til å ønske at jeg hadde en dag, gå, er fryktelig vanskelig.

Søppel er greit og noen ting er det – det er de enkle tingene. Tingene jeg lurer på hvorfor jeg har tatt vare på i det hele tatt.

Ting jeg uansett vil ta vare på er også greit. Det må pakkes og det er mye av det (dessverre?). Hvor jeg skal gjøre av alle tingene vet jeg foreløpig ikke da jeg foreløpig ikke har noe sted å flytte til (burde virkelig komme igang med å finne det!).

Utfordringen med pakkingen er tingene jeg ikke vet om jeg skal ta vare på…det er mange avgjørelser som skal tas og det er overraskende slitsomt (tips mottas med takk!).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg