Ønskeliste fra foreldrenes hage

I helga var jeg hos foreldrene mine en tur (en sjelden foreteelse). Vi tok en tur rundt i hagen for å se hvordan ståa var. Grønnsaker er generelt kommet lenger hos meg, men de har ting jeg ikke har.

Rabarbara for eksempel – jeg har ikke, men mine foreldre har mye…

Så jeg fikk med meg noen stilker hjem, så i morgen blir det å lage rabarbarasuppe!

I det ene blomsterbedet hadde de de søteste gule blomstene. Tror jeg ønsker meg sånne også, jeg mener – se så nydelige de er!

De hvite var ikke så verst de heller.

Så det var litt av min helg. Jeg håper du har hatt en fin helg!

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg