Nyttårsforsetter? eller bare mål for januar?

De fleste klarer å holde nyttårsforsettene de første to ukene av året og så forsvinner de uten at vi hverken merker det eller husker dem etterhvert.

Så jeg har generelt aldri nyttårsforsetter; hva er poenget med å planlegge å feile…?

Mål er dermed noe jeg heller liker å lage meg, men noen ganger er det vanskelig å velge ut hvilke mål som er viktige å jobbe med. Spesielt når det er så mye en har lyst til, men lite energi å ta av.

Gå turer og trene styrke. Lære meg å strikke etter mønster. Spise nogenlunde sunt. Tilbringe tid med venner og familie. Skrive (både bloggposter og romaner). Ta bilder til Instagram. Filme og redigere videoer til YouTubekanalen min. Lære noe nytt (begynne å studere noe? men da blir også spørsmålet hva?…). Lese bøker (både romaner og fagbøker av ulike varianter).

Det er mye å velge mellom, men prioriteringene er ikke like lette å gjøre.

Har du nyttårsforsetter eller lager du deg korte eller lange mål?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg