Nytt prosjekt (enda ett…)

Nye prosjekter er gøy. Å starte noe nytt og se det ta form – aller helst frem til det faktisk blir ferdig – er spennende.

Denne gangen er det nye prosjektet å strikke pulsvarmere. Ja, jeg har gjort det før. To par faktisk, så dette blir mitt tredje, men i nok en ny farge. Garnet har jeg hatt i sikkert flere år, og jeg tror ikke denne varianten finnes lenger? Noe som er synd fordi det er supermykt (hvem elsker ikke mykt garn?).

Garnet er Vikting Bjørk med 90% pima bomull og 10% merino ull og fargen er en nydelig lilla.

Etter at jeg nå har skjønt hvordan jeg strikker fletter/kabler har jeg fått helt dilla. Dessuten, de tar akkurat passe tid å lage. De er såpass små at jeg føler at det ikke tar mange måneder å bli ferdig, men de er også store nok til å bli noe brukbart. For meg som ofte er kald på hendene er pulsvarmere en genial oppfinnelse.

Bruker du pulsvarmere? Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg