Nytt hjem på mandag (eller tirsdag)?

Jeg har mange planter og de tar noen ganger litt over – omtrent hele huset…

En del av plantene på stuebordet mitt blir kanskje de heldige “vinner’ne” på mandag eller tirsdag. Da er det mulig at de får nye hjem. Noe som også vil frigi stuebordet til at jeg kan enten pynte det – eller ta vekk duken en stund og legge et puslespill eller to…

Målet er faktisk å ha noen færre planter enn jeg for øyeblikket har. Jeg elsker plantene mine og kan ikke leve uten, men nå er det blitt så mange at jeg føler at jeg noen ganger forsømmer de litt mer enn jeg burde. Så jeg håper de vil bli fornøyd når de (forhåpentligvis) får et nytt hjem på mandag eller tirsdag til uken.

Plantene som venter på nye hjem er aloe vera, pengetre, grønnrenner og en striperenner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg