Nok en ny rest…og fundering på hvordan en lager en garndusk…

Lua jeg har strikket på i mange dager av flere grunner, er tilnærmet ferdig. Må bare få festet trådene (husket å få mamma til å prøve den før jeg festet trådene i tilfelle jeg måtte rekke opp noe…).

Startet på den to ganger, og kom til avslutningen to ganger – det er bare midten jeg kun har strikket en gang på denne lua… Sånn er livet noen ganger. Dermed brukte jeg seks dager, og i dag blir den syvende dagen fordi jeg må få festet trådene for å kunne si at jeg er helt ferdig.

Eller, helt ferdig blir jeg ikke da heller for jeg har innsett at den trenger en dusk. Dermed må jeg lage en dusk – så jeg var heldig som har garn igjen. Om jeg fremdeles vil ha garn igjen etter å ha laget en dusk vet jeg ikke. Må finne ut av hvordan jeg lager dusk.

Dusker lagde jeg mange av når jeg var liten, men siden jeg ikke har gjort det siden da kan jeg vel påstå at jeg er litt rusten på den kunnskapen. Er det mulig å få skrapt av den rusten så kunnskapen blir fin og ny igjen mon tro?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg