Navlebeskuelsen fortsetter

Nok en dag hvor jeg innehar en plass på topplisten på blogg.no. Denne dagen har jeg i tillegg rykket opp – fra 96. plass til 90. plass! Antall sidevisninger derimot, der var det lite endring å spore (95 i dag mot 94 i går). Uansett syns jeg det er utrolig hyggelig at folk titter innom. Jeg har dessuten lagt merke til at antall sidevisninger på plass 91 ofte ikke vises? Noen som vet hva greia med det er?

Ellers i dag har jeg ryddet litt og innsett at den røde juleløperen jeg startet å hekle muligens aldri vil bli ferdig – rødt garn er ikke alltid rødt garn og noen ganger er det mer synlig enn andre. Dermed har jeg ikke nok av det røde garnet jeg startet med. Fryktelig kjedelig når jeg var halvferdig. Så jeg la det vekk og har nå startet på en lilla adventsløper istedefor (skjønt, jeg må få tak i et nøste til med akkurat samme farge… ønsk meg lykke til?)

Jeg håper du har en fin fredagskveld 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg