Nå må jeg forte meg…

Det begynner faktisk å bli en stund siden forrige gang jeg la et puslespill. Sånn blir det når andre ting får prioritet. Pakke, rydde, kaste, donere, selge, flytte og ha studiestart. På bare et par måneder har det skjedd mye, men jeg skulle likevel ønske at det på en måte hadde skjedd enda mer (utrolig, men sant).

Selvfølgelig er det blitt en del strikking også, men det må til for å roe nerva… Den fysiske og mentale pausen jeg får når jeg strikker ligner litt på roen jeg får når jeg går tur i skogen.

Puslingen er også en måte å roe meg på, men for å få gjort det trengs litt plass. Hvor mye plass avhenger selvfølgelig av hvor stort puslespillet er. Mine puslespill er alt fra 500 til 3.000 brikker, men jeg har fått låne det ene puslespillet til min søster – det er på hele 5.000 brikker og tar dermed opp mye plass. Plass som jeg for øyeblikket ikke har.

At jeg dermed må forte meg å finne meg nytt hus (og jobb) er det ingen tvil om…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg