Nå har det gått for langt!

For reddikene mine har nemlig gått i blomst. Det er jo ikke meningen!

Målet med reddiker var å gro noe som vokste raskt (bare 35 dager!). Jeg har spist noen av dem. I alle fall foreløpig syns jeg ikke de smaker så mye, ei heller gir de mye mat. Det er for så vidt helt greit for det er noe med det å starte kjøkkenhagen på en effektiv måte.

At de går i blomst derimot, det er ikke sånn det burde gå. Da har det gått for langt. Jeg burde (tydeligvis) startet å spise dem noe tidligere for jeg spiser jo ikke alle på en gang. Det positive er at jeg har lært noe. Som nybegynner er det en av de mest lærerike tingene en kan gjøre – å teste for å se hva som fungere og ikke og ta lærdom av det som er blitt gjort.

Har du lært noe av hagen din i det siste?

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg