Mail fra Egmont, men ingen penger…

Reklame | Apotekhjem.no

Jeg fikk mail fra Egmont i går om hvor mye jeg hadde tjent på bloggen i løpet av januar.

Så jeg vil si takk til deg som kikker innom, kanskje legger igjen en kommentar en gang i blant, og som også klikker på reklamene de gangene jeg legger ved det i en post. Det er ikke sikkert mange er imponert, men jeg liker å skrive og ta bilder og tall fascinerer meg.

Små drypp teller og summer vokser litt hver måned; i januar vokste beløpet med kr 17,13 så jeg har et stykke igjen til en utbetaling for å si det sånn. Likevel, det er utrolig hyggelig at du titter innom bloggen min og du skal vite at jeg setter stor pris på det!

Derfor benytter jeg like godt denne muligheten til å legge med noen linker i tilfelle noen har lyst til å klikke og la meg drømme meg bort til en dag å få en utbetaling.

Munnbind antibakteriell//Fashy varmeflaske fleece//Nordic grip walk brodd//Nycoplus multi vitaminmikstur//Munnbind Copper Inside IIR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg