Lørdag morgen – hva vil dagen bringe?

Noen dager er fyllt med planer, mens andre dager er fullstendig planløse. Hvilke planer – for meg – varierer ofte med om det er ukedag, helg eller ferie. I dag er en feriedag,  men det er også helg. Noen dager liker jeg å ha planer, men jeg har innsett at jeg liker planløse ferier. Å reise er ikke det jeg har mest interesse av, så dager hvor jeg kan våkne av meg selv og gjøre akkurat det jeg føler for når jeg føler for det – det er herlig dager. Så hva dagen vil bringe vet jeg ikke alltid, men jeg satser på at det blir en bra en.

Håper det samme for deg – at du også får en bra dag i dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg