Litt sent ute, men håper det går bra

Å være deltidsstudent kan være mange ting – for meg er det gøy, lærerikt og noe jeg er litt sent ute med. På den annen side – bedre å være sent ute enn å ikke få gjort noe i det hele tatt.

Dagen i dag brukes noe av tiden til å være student (har ikke klart å finne jobb å søke på i dag, men kanskje det dukker opp en jeg kan søke på i ettermiddag?). Selv om vi er godt inne i uke 37 (det er tross alt torsdag allerede), har jeg bare nettopp blitt ferdig med det som skulle vært gjort av studier for uke 36.

Endelig kan jeg starte på studiematerialet for uke 37 – så litt sent ute der altså, men satser på at det vil gå seg til etterhvert? Heldigvis ser det ikke ut til at dette er den mest intensive studieuken når det gjelder materiale, så kanskje jeg rekker alt? Det er lov å håpe.

Forelesningen er ikke lang, men det er også andre videoer jeg må se og mange nettsteder vi skal sjekke ut, så det er nok å gjøre. Dessuten er det første oppgaveinnlevering allerede neste uke, så den burde jeg nok også begynne å jobbe med.

Noe jeg ikke var sent ute med, var å stemme i valget som nettopp var. Riktignok har ikke det en ting med studiene mine å gjøre, men siden jeg studerer økologisk landbruk kan det være interessant å sjekke ut hva ulike partier mener om jordbruk, matsikkerhet, klima og jobber…

Skulle gjerne hatt mer tid til å kunne sette meg inn i hva ulike partier mener om ulike ting, men enn så lenge er det jobb-jakt, hus-jakt og kunnskaps-jakt jeg driver med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg